Google Profil Firmy umożliwia przedsiębiorcom prezentowanie swojej firmy w wyszukiwarce oraz na mapach Google. Posiadanie wizytówki (profilu firmowego w Google) nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie Twojej firmy, ale także oferuje szereg innych korzyści, które mogą znacząco wpłynąć na jej działalność.
Jest to bezpłatne narzędzie, dzieki któremu właściciele firm mogą zaprezentować swoją działalność. Umieszczać informację, zdjęcia, wskazówki dojazdu , odpowiadać na opinie klientów. Wszystkie te działania pomagają w budowaniu widoczności oraz budowaniu budowaniu zaufania wśród lokalnej społeczności.
Kliknij w link, żeby załozyć swoją wizytówkę Google Profil firmy Google link
Dlaczego posiadanie wizytówki (profilu firmy) w Google jest tak ważne?
Bądź tam, gdzie szukają wszyscy!
- 98% internautów rozpoczyna poszukiwanie informacji w Google.
- 65% z nich szuka firm, produktów i usług w Google.
- 93% zainteresowanych wyszukuje lokalnych firm w Google.
- 86% zainteresowanych sprawdza lokalizacje w Google Maps.
Wizytówka Google to podstawa w Twoim biznesie.
Co zrobić , zeby znależć sie w TOP wyszukiwań Google?
Pamiętaj, że pozycjonowanie to proces długofalowy i efekty mogą być widoczne dopiero po pewnym czasie. Regularna optymalizacja i dbałość o profil Google My Business przyniosą korzyści w postaci lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.
- Utworzenie i Optymalizacja Profilu Google
- Stworzenie profilu zgodnego z wytycznymi google—> wytyczne google
- Uzupełnij wszystkie informacje: Nazwa firmy, adres, godziny otwarcia, kategorie działalności, numer telefonu, strona internetowa.
- Dodaj wysokiej jakości zdjęcia: Zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz firmy, a także produkty i usługi.
- Publikuj regularnie posty: Aktualizacje, oferty specjalne, wydarzenia itp.
- Utrzymuj aktualność profilu: Regularnie aktualizuj godziny otwarcia i inne kluczowe informacje.
- Zbieranie i Odpowiadanie na Opinie Klientów:
- Zachęcaj klientów do zostawiania opinii: Możesz to robić np. poprzez e-maile, wizytówki z prośbą o recenzję, czy plakaty w sklepie.
- Odpowiadaj na wszystkie opinie: Zarówno pozytywne, jak i negatywne. Pokaż, że dbasz o swoich klientów i ich opinie.
- Lokalne katalogi
- Rejestracja w lokalnych katalogach: Upewnij się, że Twoja firma jest zarejestrowana w lokalnych katalogach i stronach branżowych.
- Spójność danych: Dane Twojej firmy (NAP – Name, Address, Phone number) muszą być spójne we wszystkich źródłach.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.